Ar socialiniam tinklui „Instagram“ svarbus turinys?
Kuriant verslą, viena pagrindinių užduočių – kuo greičiau ir plačiau paskleisti žinią apie veiklos pradžią ir siūlomą paslaugą, prekę. Šiais laikais viešinimo sprendimų itin gausu, tačiau vienas greičiausių ir jaunam verslui priimtiniausių – reklama socialiniuose tinkluose. Kai telefono kamera kasdieniame gyvenime vis dažniau pakeičia profesionalams skirtą fotoaparatą, iš populiariausių sociali…
Plačiau prieš 16 valandų
Darbdavio įvaizdis soc. tinkluose – ne mada, o būtinybė
Ilgą laiką vyravusi nuostata, jog darbdavys pats renkasi darbuotoją – šiandien, atrodo, prarado savo galiojimo laiką. Specialistų stygius rinkoje įdarbinimo procesą apvertė aukštyn kojomis ir lemiamo sprendimo priėmimą perdavė į darbuotojų rankas. Vis dažniau būsimi darbuotojai, prieš nuspręsdami, ar rinktis konkrečią darbovietę, stebi ją socialiniuose tinkluose ilgesnį laiką ir įvertina, ką įm…
Plačiau prieš 2 dienas
Darnus verslas tampa sėkmės ašimi
Efektyviai valdomas, pelningas, bet kartu ir aiškiai suvokiantis savo vykdomos veiklos daromą poveikį visuomenei ir aplinkai – tokią darnaus verslo sąvoką pateikia specialistai. Verslas, kuris ne tik rūpinasi, kaip jam gauti pelną, bet ir galvoja, koks jis bus po 10 metų, kuriam nerūpi tik trumpalaikė nauda. Ar toks verslas jau yra tapęs norma Lietuvoje? Aplinkos tausojimas – tik pr…
Plačiau prieš 3 dienas
Išrinktas tvariosios energetikos konkurso PowerUp! nugalėtojas Lietuvoje
„WellParko“ išrinktas geriausiu startuoliu tvariosios energetikos konkurse „PowerUp!”, kurį Lietuvoje organizuoja „InnoEnergy” kartu su partneriais – „Vilnius Tech Park”. Nugalėjusi komanda kuria dirbtinio intelekto algoritmus, kurie leidžia gauti informaciją realiuoju laiku ir taip padeda sumažinti transporto spūsčių skaičių bei CO2 išmetimą. „WellParko“ siūlomas sprendimas taip pat…
Plačiau prieš 6 dienas
Kas laimės: „Facebook“ ar „Google Adwords“?
Jaunas verslas dažnai yra pasiklydęs pirmoje kūrimo stadijoje ir, savarankiškai ieškodamas socialinės žiniasklaidos kanalų pardavimams didinti, praranda ne tik daug laiko, bet ir taip nugrimzta į savo prekių ženklo menkavertiškumą ir lėtai juda link augimo bei proveržio. Kaip teisingai pasirinkti tarp aibės siūlomų socialinių tinklų ir „Google“ reklamos siekiant klestėjimo ir žinomumo, įžvalgom…
Plačiau prieš 7 dienas
Šiuolaikinės rinkodaros tendencijos randa priėjimą Lietuvoje
„Rinkodara tampa naujaisiais finansais“, – sako „Facebook“ regiono vadovas Niko Bolkvadzė. Jis drauge su „Httpool“ reklamos specialistu Artūru Lukaševičiu ir platformos „Influenceriai.lt“ kūrėja Laura Aleksandraviče pristatys naujausias tendencijas trečiajame jauno verslo forume „#LAUNCH“. Prisitaikyti gyvybiškai svarbu Vartotojai vis daugiau laiko praleidžia elektroninėje erdv…
Plačiau prieš vieną savaitę
Kriptovaliuta Lietuvoje. Ką galime už ją įsigyti?
Nors Lietuvoje galima išgirsti ne vieną siūlymą įsigyti prekes ar paslaugas už kriptovaliutas, visgi kol kas tai – labiau rinkodarinis triukas, nei reali galimybė. Anot verslo ginčų advokatų kontoros JUREX advokato Mariaus Tamošiūno, už mažos vertės pirkinius yra galimybė atsiskaityti kriptovaliutomis, tačiau namo įsigyti greičiausiai nepavyks. „Pasaulyje smarkiai išpopuliarėjus virtualio…
Plačiau prieš vieną savaitę
El. prekybos pulsas Lietuvoje ir pasaulyje
Per paskutinį dešimtmetį Europoje internetu apsiperkančių asmenų skaičius padidėjo beveik dvigubai, todėl nenuostabu, kad iki šiol didžiausias dėmesys buvo skiriamas galutinių vartotojų (B2C) kategorijos patirtims ir apsipirkimo patogumui gerinti. Nors ši kryptis išlieka perspektyvi ir inovacijos joje neišvengiamos, eskpertų teigimu, 2018-aisiais jau galima pastebėti ženklius e-komercijos pokyč…
Plačiau prieš vieną savaitę
Kaip reklamuoti prekę, kai neturi tūkstantinio biudžeto?
Kai išleido startuoliams skirtą rinkodaros vadovą „Startup Evolution Curve“, ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros ekspertas ir lektorius Donatas Jonikas neturėjo komandos, kuri galėtų pasirūpinti knygos reklama, tačiau pažvelgus į tai kūrybiškai ir pasitelkus tinkamą planavimą viskas pasisekė puikiai. „Man pačiam reikėjo trumpo ir efektyvaus plano, kurį galėčiau sekti ir nuosekliai reali…
Plačiau prieš 2 savaites
Lietuvos FinTech sektoriui pavydi pasaulio startuoliai
Pasaulyje Lietuva garsėja kaip patraukli vieta steigti finansinių technologijų verslą. Tokias galimybes mūsų šalyje šiuo metu kur kas aktyviau nei vietos startuoliai išnaudoja užsienio verslininkai. Todėl didžiausiame startuolių renginyje Baltijos šalių regione bei Centrinėje Europoje „Startup Fair. Growth“ sėkmingi verslininkai ir investuotojai dalinsis patarimais ir įžvalgomis, kaip tapti sėk…
Plačiau prieš 4 savaites
Kaip išsiskirti iš minios ir pelnyti kliento pasitikėjimą?
Asmeninė ženklodara šiais laikais tampa vis svarbesnė ir darbe, ir asmeniniame gyvenime. Tinkamai suformuota asmeninė ženklodara gali atverti karjeros kelius, atskleisti naujų asmeninių galimybių. Lektorė, konferencijos „Išdrįsk pradėti“ pranešėja, rinkodaros specialistė Smiltė Juraitė pasakoja, kad kiekvienas asmuo kuria savo prekių ženklą, kartais pats to nesuvokdamas. „Pradedant k…
Plačiau prieš 4 savaites
Kiekvienas žmogus organizacijoje turi būti skatinamas mąstyti
Didžiausioje metinėje vadovų konferencijoje EBIT pranešėjas, autorius, nuomonės formuotojas, lyderystės transformacijos konsultantas Nielsas Pflaegingas pasakojo apie kompleksinį požiūrį į organizacijos struktūrą: į ką šiais laikais turėtų atkreipti dėmesį vadovai ir kaip reikėtų keisti pačią organizacijos struktūrą. Keisti hierarchinę sistemą Savo pranešimą N. Pflaegi…
Plačiau prieš 4 savaites
Kaip priminti apie save, neerzinant auditorijos?
Šiuolaikinis vartotojas neslepia pykčio, kai jam brukama reklama ir įkyrūs reklaminiai laiškai, tačiau klestėti norintis verslas privalo priminti apie save. Mintimis, kaip rasti aukso vidurį, dalijasi didžiausio jauno verslo forumo „#LAUNCH 2018“ pranešėjai: el. pašto rinkodaros platformos „Omnisend“ įkūrėjas Rytis Laurinavičius, portalo DELFI rubrikos M360 redaktorė Jūratė Žuolytė ir verslinin…
Plačiau prieš 4 savaites
Kaip atkreipti šiuolaikinių praeivių dėmesį?
Prekiaujant mugėse atsiskleidžia ne tik pirkėjų poreikiai, bet ir prekybininkų išradingumas, išskirtinumas. Atkreipti praeivių dėmesį – iššūkis net ir patyrusiam prekybininkui. Kaip išsiskirti iš it bitės zujančios prekybininkų minios ir sukurti patrauklų prekybos stendą, pataria rinkodaros ir komunikacijos konsultantė Kamilė Kaselytė, teikianti prekių ženklams paslaugas ženklodaros, viešųjų ry…
Plačiau prieš 4 savaites
Nesiseka versle? Pradėkite sportuoti!
Atšilus orams vis dažniau norisi būti lauke, aktyviau leisti laisvalaikį. Aktyvus gyvenimo būdas ir ištvermės ugdymas gali teigiamai veikti verslo rezultatus, dažnai kartoja garsiausi pasaulio verslininkai. Apie tai, kokia stipri sporto ir verslo pasiekimų sinergija, pasakoja išmanių technologijų įmonės „Deeper“ pardavimų Kanados rinkai vadybininkas Ignas Liutkus, pasiruošęs dalyvauti pasaulyje ži…
Plačiau prieš mėnesį
Paaiškėjo geriausių verslo idėjų kūrėjai
Finišą pasiekė jau antrą kartą Lietuvoje įgyvendinama jaunimo verslumo skatinimo programa „Futurepreneurs“. Finalinio renginio metu 12 „Futurepreneurs“ komandų pristatė savo verslo idėjas – būsimus startuolius. Jaunuoliai sprendžia jiems patiems aktualias problemas bei siūlo naujus esamų problemų sprendimo būdus. Po praėjusių metų programos rinkoje šiuo metu veikia du startuoliai. Įdomu, kiek j…
Plačiau prieš mėnesį
Kaip pagerinti lankytojų patirtį?
Visi investuojame į interneto svetainės lankytojų srautą – unikalaus turinio kūrimą ir sklaidą, kūrybingą reklamą, techninį svetainės pritaikymą paieškos sistemoms. Deja, didžioji dalis pritraukto lankytojų srauto vėliau tiesiog palieka mūsų interneto svetaines. Kodėl taip atsitinka? Ko pritrūksta, kad internetinės parduotuvės lankytojas taptų pirkėju? Apie tai, kaip tinkamai panaudoti iš varto…
Plačiau prieš mėnesį
Naujausios socialinių tinklų galimybės auginti verslą
24 pranešėjai, aštuoni mokymų kursai ir didžiausios socialinių tinklų naujovės bus atskleistos jau gegužės 30–31 d. didžiausiame jauno verslo forume #LAUNCH 2018. Šiemet renginys unikalus savo apimtimi ir kviestinių svečių autoritetingumu. Be garsiausių Lietuvoje socialinių tinklų žinovų, savo patirtimi dalysis ir „Facebook“ bei „Twitter“ atstovai, juk socialiniai tinklai – svarbiausia ir karšč…
Plačiau prieš mėnesį
Duomenys – šiuolaikiniai verslo orakulai
„Vadovai nėra visažiniai orakulai. Duomenys turi būti šiuolaikiniai orakulai, tad išdrįskime eksperimentuoti ir išdrįskime skatinti eksperimentavimo kultūrą savo organizacijose“, – apie tai, kaip eksperimentuodamos įmonės pasiekia geresnių finansinių rezultatų, didžiausios metinės vadovų konferencijos EBIT metu pasakojo Kornelio universiteto taikomosios ekonomikos ir rinkodaros profesorė d…
Plačiau prieš mėnesį
Turtingiausiųjų sąraše – didžiausių įmonių savininkai
Viena įtakingiausių JAV žiniasklaidos priemonių „Forbes“ paskelbė turtingiausių pasaulio žmonių dvidešimtuką, kuriame puikuojasi garsiausių įmonių savininkai, savo kišenėse sukaupę milijardus. Sąrašo gale „Alibaba“ ir „L’Oréal“ Paskutinėje dvidešimtuko vietoje atsidūrė gerai žinomos įmonės „Alibaba“ įkūrėjas Jackas Ma, kurio sąskaitoje puikuojasi beveik 40 mlrd. JAV dolerių. Vie…
Plačiau prieš mėnesį
Grafinis užrašymas – naujas būdas pasiekti auditoriją
Konferencijų ar mokymų metu svarbu išsinešti iš jų didžiausią įmanomą vertę. Vis dėlto, jei neturime konspektų, dažnai ne viskas išlieka atmintyje. Tam gali padėti vizualinis žemėlapis, kurį jau kelis metus įvairiuose renginiuose padeda sukurti grafinio užrašymo profesionalas Žilvinas Mažeikis. Prieš tris dešimtmečius JAV atsiradęs grafinis užrašymas – unikalus ir Lietuvoje vis dar naujas būdas…
Plačiau prieš mėnesį
Darbo pokalbis: etiketo turi laikytis abi pusės
„Jei kandidatuojantis asmuo nebuvo atrinktas, visuomet pokalbyje telefonu reikėtų įvardyti priežastis, kodėl taip atsitiko, gal pritrūko tam tikrų profesinių žinių ar asmeninių savybių, reikalingų toje pozicijoje. Jei žmogus buvo neatrinktas tiesiogiai užsakovui, kuriam ieškojome darbuotojų, tai šiuo atveju suteikiame grįžtamąjį ryšį iš įmonės atstovo pusės, nes galbūt trūko kalbos žinių ar pat…
Plačiau prieš mėnesį
Lietuvių noras būti verslininkais – didžiausias Europoje
Lietuvių noras būti verslininkais – didžiausias Europoje, o pasaulio mastu pagal šį rodiklį Lietuvą lenkia tik penkios šalys. Tačiau Lietuva išsiskiria ir pagal didžiausią atotrūkį tarp žmonų noro pradėti verslą bei pasitikėjimo savo sugebėjimais ir įgūdžiais tuo užsiimti, rodo pasaulinis verslumo tyrimas AGER 2018. Remiantis pasaulinio verslumo tyrimo AGER (angl. Amway Global Enterpreneur…
Plačiau prieš mėnesį
Finansavimo galimybių jaunam verslui beieškant
Verslas be pinigų – kaip kūnas be kraujo. Investicijos pradžioje neišvengiamai turi būti įlietos į verslą, kitaip kūnas nefunkcionuos. Kai jau verslo širdis pradeda pati pumpuoti kraują, pinigų vis daugėja. Tačiau iki sklandžios pinigų cirkuliacijos jaunam verslui dar reikia nueiti ilgą ir ne visuomet tiesų kelią. Kur eiti? Kaip eiti? Su kuo eiti? Atsakymų į su verslo finansavimu susijusius kla…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Chaosas versle: kovoti ar prisitaikyti?
Tūkstančius metų mūsų civilizacija vystėsi ta kryptimi, kad chaoso ir suirutės būtų mažiau, o tvarkos ir stabilumo daugiau. Paradoksalu, tačiau, žvelgiant iš šiandienos perspektyvos, atrodo, kad chaoso ir nestabilumo šioje planetoje tik daugėja. Štai praėjusiame amžiuje metai iš metų dominavo tos pačios įmonės, tie patys vardai, šiandien jų verslo žemėlapyje bemaž nė nematyti – dominuoja tos ko…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Startuoliai įmonei suteikia naujo kvėpavimo
„Iš esmės tokia organizacija yra kaip geroji bakterija, turinti tikslą pakeisti motininę organizaciją ir motininį organizmą, pakeisti ten nusistovėjusius pasenusius procesus naujais ir tai padaryti iš vidaus, nelaukiant, kol kažkas padarys iš išorės“, – apie tai, ką reiškia kurti startuolį įmonės viduje, didžiausioje metinėje vadovų konferencijoje EBIT pasakojo „Danske Bank“ grupės turto i…
Plačiau prieš 2 mėnesius
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai