SIEKIA ANTRĄ KARTĄ UŽKARIAUTI „KICKSTARTER“ (#)

Ieva Kniukštienė prieš 2 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 50 s.
Bronius Rauba. Asmeninio albumo nuotr.
Prieš dvejus metus unikalus lietuvių sukurtas dviračių statymo projektas „Parkis“ minios finansavimo platformoje sulaukė šlovės. Per mėnesį jų kampanijos medžiaga peržiūrėta 55 mln. kartų, o surinkta beveik 80 tūkst. eurų. Lietuvos mastu tai didžiulis pasisekimas, tačiau projekto kūrėjai tuo neapsiribojo ir prabėgus kuriam laikui vėl išbando savo jėgas su atnaujintu pasiūlymu.
 
„Milžiniškas susidomėjimas „Parkiu“ patvirtino, kad toks įrenginys tikrai reikalingas. Dėmesys, kurio sulaukė „Parkis“, iš tiesų įkvėpė mus toliau tobulinti įrenginį. Mes nuoširdžiai vertiname visas nuomones – atidžiai išklausėme kritiką, o teigiami atsiliepimai apie „Parkį“ padrąsino mus nesustoti ties pirmąja įrenginio versija“, – pasakoja idėjos autorius Bronius Rauba.
 
Atnaujino gaminį

Projekto bendraautoris bei inžinierius Vygantas Radvila atskleidžia, kad, ilgai dirbę su projekto atnaujinimu ir atsižvelgę į vartotojų lūkesčius, „Parkio“ kūrėjai suprato, kad metas pristatyti plačiajai visuomenei atnaujintą „Parkį“ ir parodyti visus jo pranašumus. Vienas jų – didesnio saugumo galimybė.
 
„Parkis“ dabar yra pritaikytas naudoti viešose vietose. Įrenginys tinka įvairių tipų padangas turintiems dviračiams, įskaitant plento, miesto, kalnų dviračius. Kitas naujas „Parkio“ pranašumas – galimybė prirakinti dviratį. Ši galimybė buvo labiausiai pageidauta įrenginio ypatybė. Mes gavome daugybę prašymų patobulinti įrenginį taip, kad jis būtų tinkamas naudoti viešose vietose“, – atskleidžia V. Radvila.
 
Naujasis „Parkis“ veikia su patobulintu mechanizmu, optimizuoti gamybos kaštai. Be to, kūrėjai pristato ir naują produkto išvaizdą – dvi papildomas gaminio versijas iš nerūdijančiojo plieno. „Parkio“ kūrėjai tiki, kad atnaujinimai bus naudingi, o produktą pamėgs ne tik dviratininkų bendruomenė.
 
„Pagal vartotojų pageidavimus patobulinus įrenginį, iš esmės prasiplėtė jo naudojimo galimybės. Tikime, kad naujus „Parkio“ pranašumus teigiamai įvertins ir jais pasinaudos ne tik dviratininkų bendruomenė visame pasaulyje, bet ir nekilnojamojo turto, statybų, interjero dizaino sričių atstovai. „Parkis“ – pirmasis pasaulyje mechaninis vertikalaus dviračių laikymo keltuvas, kuris dviratį pakelia už jus! Su „Parkiu“ jūs taupote jėgas ir erdvę“, – pasakoja pašnekovas.
 


Daugiau patirties

Prie „Parkio“ kampanijos kūrimo prisidedantis komandos narys Urtas Polonskis, kalbėdamas apie antrąjį kartą startuojant minios finansavimo platformoje su „Parkio“ projektu, tikina, kad pasiruošimo reikia tikrai ne mažiau nei pirmąjį kartą, tiesiog šįkart viskas kur kas aiškiau ir komanda žino, į ką labiausiai verta atkreipti dėmesį.
 
„Antrosios kampanijos pasiruošimui skyrėme daugiau laiko ir jėgų. Dabar turime geresnę vizualinę medžiagą ir, žinoma, daugiau patirties. Įsitikinome, kad minios finansavimo kampanijos sėkmė, ko gero, slypi trijuose dalykuose. Tai turinio aktualumas vartotojams, gebėjimas įtaigiai perteikti idėjos esmę ir žiniasklaidos dėmesio atkreipimas. Visa tai svarbu sėkmingai kampanijai“, – vardija U. Polonskis.
 
Paklaustas, kas taip traukia grįžti atgal į minios finansavimo kampanijas, pašnekovas neslepia – varomoji jėga yra žinomumas: „Žinomumas, žinomumas ir dar kartą žinomumas – tai yra pagrindinė priežastis, kodėl pasirinkome tokį kelią. Na, papildomi finansai, žinoma, irgi netrukdo. Turime puikų gaminį, tereikia tai įrodyti pirkėjui.“
 
Ir, regis, įtikinti pirkėjus sekasi visai neblogai. Komanda jau sulaukė pirmųjų rėmėjų minios finansavimo kampanijoje, o „Parkis“ per visą savo gyvavimo laiką paplito po pasaulį. „Parkis“ veikia daugiau nei 30-yje pasaulio šalių. Daugiausia pirkėjų turime Jungtinėse Valstijose, Europoje, pastaruoju metu aktyviau pradeda pirkti Azijos šalys. Nežinau, ar tai jau galima vadinti sėkme. Manau, esame ilgo kelio pradžioje, kai jį pereisime, gal ir paslaptį kokią sužinosime, o kol kas tik begalinis tikėjimas tuo, ką darai“, – atvirauja U. Polonskis.
 
Linki veikti

Iki „Parkio“ kampanijos pabaigos liko dar daugiau nei dvi savaitės, todėl drąsiai šiuo keliu žengianti komanda linki ir kitiems startuoliams ar jauniems verslininkams mažiau dvejoti, o daugiau daryti. Kiekvienas gali ir turi įvairiausių galimybių įgyvendinti savo idėją, tik reikia išdrįsti žengti pirmąjį žingsnį.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai