PASIŪLĖ ANALOGŲ NETURINČIUS POVANDENINIUS DVIRAČIUS (#)

Rūta Jadzevičiūtė prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 21 s.
Lina Aleksandravičienė. Asmeninio albumo nuotr.
Kartais net sunku apibrėžti, ar, pavyzdžiui, važiavimas dviračiu arba plaukiojimas baseine yra sportas ar poilsis, padedantis atitrūkti nuo kasdienių rūpesčių ir prasiblaškyti. O kas nutiktų, jeigu šias dvi alternatyvas alinančiam sportui treniruoklių salėse suvienytume? Turėtume išties malonaus laiko sau formulę. Taip tikina ne vienus metus alternatyvaus būdo sportuoti ieškojusi Lina Aleksandravičienė. Radusi tai, kas patiko jai pačiai, verslininkė atidarė analogų rinkoje neturinčią treniruočių daugiafunkciais povandeniniais dviračiais studiją „Solo Tu“.
 
Patikėjo savimi

Pašnekovės teigimu, tokia paslauga užsienyje – nieko nauja. Galimybę apsilankyti tokio tipo treniruotėse rasime daugelyje Europos šalių. „Atradusi, kokia efektyvi yra vandens, sporto ir hidromasažo sąjunga, pradėjau aktyviau tuo domėtis. Užmezgiau kontaktą su italų bendrove, kuri gamina stacionarų, individualioms treniruotėms skirtą sporto inventorių ir jau daugiau kaip dešimtmetį eksportuoja savo gaminius į visą pasaulį. Ilgai nedelsdama sutariau su jais dėl licencijos Lietuvos teritorijai. Licencija suteikė teisę ne tik užsisakyti vienetinius jų gaminius, bet kartu suteikė ir prieigą prie išsamios informacijos, mokymų. Mintis kurti nuosavą verslą, galima sakyti, man taip pat nebuvo nauja – apie tai svajojau pastaruosius septynerius metus, tačiau vis nepavykdavo atsiriboti nuo samdomo darbo finansų sektoriuje. Idėjų per tuos metus turėjau daug ir įvairių, tačiau vis kažko pritrūkdavo – galbūt labiausiai ryžto. Bet štai pagaliau ryžausi patikėti savo idėja ir galbūt avantiūristiškai pasiūlyti lietuviams tai, ko dar niekas nėra siūlęs“, – džiaugiasi L. Aleksandravičienė.
 
Pasinaudojo parama

Žengti nuo idėjos iškristalizavimo iki jos įgyvendinimo, pasak „Solo Tu“ studijos įkūrėjos, lengva nebuvo. Didžiausią galvos skausmą iki starto jai kėlė du dalykai: investicijos ir patalpos. Moteris džiaugiasi galėjusi pasinaudoti pradedantiesiems verslininkams palankia lengvatine paskola pagal finansinę priemonę „Verslumo skatinimas 2014–2020 (VSF2)“.

„Finansavimo klausimu bendradarbiavau su Šeimos kredito unija. Norint gauti finansinę paramą, visų pirma reikėjo parengti išsamų verslo planą ir įtikinti uniją idėjos potencialu. Paruošti verslo planą buvo gana didelis iššūkis vien todėl, kad nepavyko rasti tinkamų patalpų. Priežastys, kodėl daugelis patalpų variantų netiko, buvo įvairios: netenkino kaina, netiko kvadratūra, buvo nepatogioje miesto vietoje, reikėjo remonto iš pagrindų, – prisimena L. Aleksandravičienė. – Patalpų paieškos truko bemaž keturis mėnesius. Atvirai pasakysiu – buvau benuleidžianti rankas. Bet pagaliau patalpos „Ogmios mieste“, kur mes ir esame įsikūrę šiandien, tiko visapusiškai, tad galėjau atlikti skaičiavimus ir baigti verslo planą. Kartu, norint pasinaudoti lengvatine paskola, reikėjo, žinoma, ir užstato. Pateikusi visus reikiamus dokumentus gavau maksimalią 25 tūkst. eurų paramą savo verslui kurti.“
 
Neatbaidė ir didelė rizika

Pašnekovė užsimena maniusi, kad, neturint tiesioginių konkurentų Lietuvoje, bus gana paprasta. „Nieko panašaus, reikia labai daug edukacijos. Italijoje tokią povandeninių dviračių paslaugą įprastai pasiūlo kaip papildomą jau veikiantys grožio salonai ar SPA centrai. Taip yra kur kas paprasčiau ir mažiau rizikinga, nes juk jau turi klientų ratą iš jau anksčiau veikiančio verslo. Aš, kai atsidariau, neturėjau nė vieno kliento ir reikėjo labai daug dėmesio skirti komunikacijai. Žinoma, „Solo Tu“ daugelis atranda socialiniuose tinkluose, tačiau šiame segmente visgi efektyviausiai veikia rekomendacijų rinkodara. Tie, kurie paslaugą jau išbandę, yra geriausi prekių ženklo ambasadoriai. O neigiamų atsiliepimų iki šiol girdėti neteko. Tiesa, nemažai klientų povandeninių dviračių paslaugą supranta dar kaip vienkartinį apsilankymą, labiau kaip SPA“, – pasakoja verslininkė.

Siekdama pritraukti platesnę auditoriją, L. Aleksandravičienė taip pat pasiūlė klientui ir asociatyvias paslaugas: mitybos konsultacijas ir masažus. Ieškodama daugiau partnerių, ji prisijungė ir prie tarptautinės verslo rekomendacijų organizacijos BNI, kuri padėjo jai užmegzti kontaktą su Artūru Javtoku ir inicijuoti bendrą verslininkų projektą. Turėti bendraminčių verslo partnerių, pasak pašnekovės, yra vienas didžiausių į priekį verčiančių judėti stimulų. „Kalbėti apie partnerio teikiamą paslaugą yra visai kas kita nei apie savo. Klientui tai skamba įtaigiau, kur kas objektyviau. Dėl to į partnerystes reaguoju labai teigiamai ir manau, kad ateityje jų bus tik daugiau“, – sako ji.
 
Svarsto kurti franšizę

L. Aleksandravičienė teigia, kad kol kas antros studijos atidaryti neplanuoja, tačiau plėtrą numato. „Mano galva, Vilniuje sporto paslaugų yra perteklius, bet kituose miestuose, pavyzdžiui, Panevėžyje ar Šiauliuose, pasiūlos trūksta. Dėl to turiu viziją, kad povandeniniai dviračiai kuo puikiausiai galėtų šį trūkumą užpildyti. Susidomėjimą įsigyti tokio sporto inventorių pastebiu jau dabar ir jis auga. Galėčiau ne tik padėti įsigyti įrenginius, bet ir pati apmokyti, kaip jais naudotis, į ką atkreipti dėmesį, kaip sukurti didžiausią vertę klientui. Turėdama šį žinių bagažą, ateityje svarstau konstruoti franšizę“, – planais dalijasi verslininkė.

Pradedantiesiems verslininkams ji linki neatidėlioti. „Skaičiuoti reikia, bet niekada nebus taip, kad atsitiks būtent taip, kaip suskaičiavai. O darant labai svarbu nepamiršti megzti partnerysčių. Šios, neabejoju, kiekvienam verslininkui padės tikslus pasiekti lengviau, galbūt netgi pakeis tikslus, nes gims visiškai nauji“, – pataria „Solo Tu“ studijos įkūrėja.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai