SĄSAGOS IŠ LIETUVIŠKŲ MONETŲ PADĖJO SUKURTI VERSLĄ (#)

Urtė Kasparavičiūtė prieš mėnesį Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 29 s.
Mindaugas Kučinskas, internetinės tautinių aksesuarų parduotuvės „Ponas povas“ įkūrėjas. Asmeninio archyvo nuotr.
„Povas puikiai reprezentuoja aksesuarų prasmę: jų patinai turi puošnias uodegos plunksnas, kurias tuoktuvių metu demonstruoja patelėms. Plunksnų raštas primena akis, o jos – išminties simbolis. Tad mūsų siekis – kad tautinius aksesuarus nešiojantieji taptų ne tik patrauklesni, bet ir spindėtų išmintimi bei pasididžiavimu savo kilme“, – taip tautinių aksesuarų parduotuvę pristato vilnietis įkūrėjas Mindaugas Kučinskas (24).
 
Išskirtinės sąsagos

„Prieš valiutų pasikeitimą pradėjau gaminti sąsagas iš lietuviškų monetų. Tai pasiteisino su kaupu – žmonės ėmė užsisakinėti sukurtus gaminius tiesiog per mano asmeninę „Facebook“ paskyrą. Dėl patogesnės prekybos nusprendžiau sukurti tautinių aksesuarų parduotuvę“, – projekto sukūrimo istoriją atskleidžia pašnekovas.
 
Palankios sąlygos kurti

Ponas povas“ – asmeninis projektas, mano pomėgis. Daugumą darbų atlieku pats – nuo dizaino iki medžiagų pasirinkimo. Kadangi greta turiu kelis kitus projektus, o vienas jų lazerinio pjovimo ir graviravimo verslas, nėra sunku suderinti ir gamybą, nes dauguma aksesuarų gaminami naudojant lazerį. O supakuoti aksesuarus padeda kita veikla – medinių dėžučių gamyba, tad turiu palankias sąlygas užsiimti tuo kaip pomėgiu, žinoma, kartais atidėdamas kitas veiklas“, – pasakoja verslininkas.
 
Siekia aukščiausios kokybės

Internetinės tautinių aksesuarų parduotuvės „Ponas povas“ tiekėjai yra lietuviai, gaminantys kokybiškus gaminius, atsižvelgdami į autentiką. „Medžiagas renkuosi iš tiekėjų, kurie gali pasiūlyti aukščiausią kokybę. Renkuosi ne tik parketines lentas, bet ir ąžuolo medieną, nes vertinu natūralų medžio grožį su šakų žymėmis“, – kokybės svarbą pabrėžia M. Kučinskas.

Pirkėjai vertina santūrumą
„Manau, kad lietuviai mėgsta puoštis, tačiau vertina santūrumą.“
M. Kučinskas.
„Šiuo metu projektui rinkoje sekasi neblogai, bet egzistuoja pardavimų tendencijos: daugiausia žmonės perka prieš tautines šventes ir Kalėdas. Tikslus pirkėjų amžiaus vidurkis – 34 metai. Visgi didžioji dalis pirkėjų – moterys, nors didesnė dalis aksesuarų parduotuvėje skirta vyrams. Daug dėmesio sulaukia ąžuolinės sąsagos su Vyčiu ir tautiniai kaklaraiščiai. Prieš šventes pirkėjai neretai užsisako ir vienetinius gaminius. Manau, kad lietuviai mėgsta puoštis, tačiau vertina santūrumą“, – pirkėjų įpročius įžvelgia verslininkas.
 
Džiuginantys konkurentai

Pasidomėjus apie tautinių aksesuarų rinkos konkurentus, M. Kučinskas teigia, kad konkurentų visuomet yra ir tai džiugina. „Galime vieni iš kitų pasimokyti ar net kartu dirbti, bendradarbiauti kitose veiklose“, – tikina projekto „Ponas povas“ įkūrėjas.
 
Ateities planai

„Ateityje planuoju plėsti asortimentą, pasiūlyti ne tik aksesuarų, bet ir marškinius su prancūziškais rankogaliais, nes nemažai žmonių susiduria su problema, kad jų prekyboje neranda. Taip pat žadu praplėsti gaminių asortimentą iš žalvario“, – projekto planus atskleidžia pašnekovas.
 
Linki nebijoti klaidų ir iššūkių

Paklaustas, ko palinkėtų jauniesiems kūrėjams ir žmonėms, turintiems verslo idėjų, bet nedrįstantiems jų įgyvendinti, pašnekovas tikina, kad pirmiausia reikia atrasti norą kurti, svarstyti ir apgalvoti, kaip patobulinti projektą darbo procese. „Svarbiausia neužstrigti su geromis idėjomis vidiniuose apmąstymuose, o drąsiai imtis veiksmų, nebijant klaidų bei iššūkių“, – pataria tautinių aksesuarų internetinės parduotuvės įkūrėjas M. Kučinskas.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai