Ėmė ir atsisakė grynųjų pinigų
Dešimt kavinių „Huracán Coffee“ šalyje valdantis Vytautas Kratulis prieš mėnesį ryžosi svarbiam pokyčiui savo versle – visose kavinėse jis atsisakė mokėjimų grynaisiais pinigais. Toks sprendimas kavinių tinklui buvo kiek netikėtas ir labai drąsus, vertinant tai, kad Lietuvoje klientai vis dar labai mėgsta mokėti grynaisiais. Praėjusiais metais Europos centrinio banko atlikta apklaus…
Plačiau prieš vieną minutę
Veganiško verslo kūrėjas tiki, kad augalinio maisto era dar priešakyje
„Augalinių gaminių era tik ateina“. Šią mintį išsakęs - Aistis Zidanavičius (35), pastaruosius pusantrų metų ieškojo naujos nišos, idėjos – ką dar galėtų veikti? Nuosavą verslą turintis vyras sako, kad norėjo užsiimti kažkuo prasmingu, keičiančiu pasaulį, todėl daug idėjų, kurios buvo tik įdomios, tiesiog nustūmė į šalį. Apsistojo ties iš tiesų jam rūpinčia sritimi – gamtos apsauga ir gyvūnų…
Plačiau prieš 24 valandas
Kuo Europos startuoliai geresni už kitus?
Jungtinės Amerikos Valstijos – vieta, kurioje prasidėjo visą pasaulį įtraukęs startuolių judėjimas. Remiantis puslapiu entrepreneur.com, galima pastebėti, kad Europoje yra pastatų, senesnių už visą Ameriką, todėl ši šalis pati savaime gali būti laikoma besikuriančiu startuoliu. Vis dėlto Europos startuoliai išgyvena kur kas daugiau iššūkių ir kai kuriais aspektais lenkia besikuriančius Amerikoj…
Plačiau prieš 3 dienas
Motinystė įkvėpė rankdarbių verslui
Mažeikiškė Viktorija Jarutienė (27), visą profesinę karjerą atidavusi administravimo sričiai, išėjusi motinystės atostogų sielos atgaivą rado kurdama rankdarbius mergaitėms ir įkūrė prekių ženklą „Vėjas plaukuose“. Idėja užaugo drauge su vaikais Motinystės atostogos – tai toks laikotarpis kiekvienai moteriai, belaukiančiai atžalų, kai nepakanka vien tik ramaus sėdėjimo ant sofut…
Plačiau prieš 3 dienas
Startuoliams bus lengviau. Parengtos ICO gairės
Lietuva neatsilieka nuo kitų pasaulio valstybių ir aktyviai dalyvauja kriptovaliutų veikloje. Vis dėlto lietuviškiems startuoliams paleisti pirminius žetonus būdavo gana keblu, o sistemingos informacijos rasti sudėtinga. Nuo šiol Laukinius Vakarus primenanti sistema kiek stabilizuota – mūsų šalyje parengtos ICO gairės. Vieni pirmųjų ES Lietuva, viena iš pirmųjų ES šalių, parengė…
Plačiau prieš 4 dienas
Sparčiai augantis startuolis gavo bankinę licenciją
Lietuvių įkurtai tarptautinių finansinių perlaidų kompanijai „TranferGo“ Lietuvos bankas suteikė elektroninių pinigų licenciją. Naujoji licencija įmonei suteiks naujas plėtros galimybes ir leis dar labiau supaprastinti bei pagreitinti tarptautinius pinigų pervedimus – pasiūlyti elektroninių pinigų saugojimo, pervedimo realiu laiku ir kitas finansines paslaugas visose Europos Sąjungos (ES) šalys…
Plačiau prieš 4 dienas
Regionuose rinkodara veikia kitaip nei didmiesčiuose
Verslo pasaulyje linksniuojamos tiesos, kad viską valdo socialiniai tinklai, vaizdai ir istorijų pasakojimas, regis, yra vienintelis būdas pasiekti šiuolaikinį vartotoją. Vis dėlto rinkodaros specialistė Eglė Bausytė įsitikinusi, kad tai, kas veikia didmiesčiuose ir yra priimama kaip savaime suprantamos priemonės bei strategijos, gali visai kitaip veikti mažesniuose miesteliuose. „N…
Plačiau prieš 5 dienas
Nauji vėjai žaidimų kūrėjų pasaulyje
Vos prieš mėnesį oficialiai įkurta platforma „Perfection.AI“ jau sulaukė sėkmės ir pirmųjų didelių investicijų iš fondo „Open Circle Capital“. Platformos vadovė ir bendraįkūrėja Simona Vasytė pasakoja, kad iki pirminės sėkmės įmonei prireikė net dvejų metų. „Perfection.AI“ idėją sukūrė komanda, kurios nariai patys ilgai dirbo žaidimų kūrimo srityje. Ši platforma skirta palengvinti ža…
Plačiau prieš 5 dienas
Ko rinkdamiesi investuotoją ieško startuoliai?
Dažnai girdime kriterijus, koks startuolis turėtų būti, kokią, be potencialios finansinės naudos, žinią jis turi atnešti investuotojui. O ko, ir ar, be finansų, investuojančiame partneryje ieško pats startuolis? Ar stiprus apsisprendžiant yra žmogiškasis faktorius? Renkasi ne tik investuotojai Startuoliai turi savo kriterijus, pagal kuriuos atsirenka, kokie žmonės labiausi…
Plačiau prieš 6 dienas
Pirmoji ekologiška drabužių valykla
Vilnietė Eglė Klimaitienė praėjusiais metais sostinėje pateikė cheminio drabužių valymo alternatyvą ir netruko suburti nuolatinių klientų rato, sulaukti susidomėjimo ir pritarimo savo idėjai. Drabužių valyklos „Clean Green“ savininkė teigia, kad verslo idėja gimė iš asmeninio poreikio ir tokių paslaugų stygiaus rinkoje. Liūdino kaina ir kokybė Prisiminusi verslo idėjos užuomazg…
Plačiau prieš 2 savaites
10 smulkiojo verslo idėjų vasaros sezonui
Norėtumėte vasarą užsidirbti papildomų pajamų, bet nežinote, nuo ko pradėti? Jeigu atsakėte teigiamai, šiame straipsnyje rasite puikių smulkiojo verslo idėjų 2018 m. vasaros sezonui. Kodėl verta pradėti verslą vasarą? Vasara yra vienas populiariausių sezonų, kai sezoninis verslas vykdomas dėl įvairių verslo galimybių, kurios yra prieinamos per šį laikotarpį: sodams reikia papild…
Plačiau prieš 2 savaites
„Chem žetonus“ sukūrusi dizainerė metė iššūkį nuobodžioms pamokoms
Daugeliui mokinių chemija nėra tarp lengviausiai suvokiamų dalykų, tačiau ją įmanoma išdėstyti gerokai patraukliau, nei šiandien įprasta Lietuvos mokyklose. Tokį iššūkį sau iškėlė Vilniaus dailės akademijos Dizaino katedros bakalaurė Karolina Petraitytė, pasiūliusi rinkai paprastesnį chemijos mokymosi metodą ir už inovatyvią priemonę „Chem Tokens“ laimėjusi pagrindinį prizą šių metų „Jaunojo di…
Plačiau prieš 2 savaites
Klientų aptarnavimas: dažniau peikia, nei rekomenduoja
Interneto platybėse vis labiau populiarėjant rekomendacijų ir įvertinimų platformoms bei asmeniniams tinklaraščiams, Jungtinėse Valstijose atlikta apklausa parodė, kad vartotojai labiau linkę dalytis neigiama nei teigiama patirtimi. Klientų patirtis visuomet buvo labai svarbus veiksnys vartotojų sprendimuose tarp skirtingų prekių ženklų ar paslaugų teikėjų. Jeigu su jumis blogai elgi…
Plačiau prieš 2 savaites
Natūraliems produktams sunkiausia įveikti sintetinius gaminius
Antrąjį savo verslą prieš metus pradėję Greta (26) ir Martynas (34) Niciai iš maitinimo srities pasuko į kūrybišką – natūralių vaško žvakių gamybą. Prekių ženklo „Candle Lovers“ sumanytojai spėjo įsitikinti, kad gaminant natūralius produktus didžiausias sunkumas – įveikti sintetinių gaminių konkurenciją, tad sau klientų žvalgosi ir už Lietuvos ribų. Išsuko iš maitinimo verslo Š…
Plačiau prieš 2 savaites
“Fintech” chuliganai pakeis tradicinius bankus?
Ilgą laiką nekitusiame bankų horizonte atsiranda vis daugiau „FinTech“ sektoriaus žaidėjų, kurie, būdami kur kas lankstesni, geba geriau atliepti besikeičiančius vartotojų poreikius ir meta rimtą iššūkį tiems, kurie, užuot diegę inovacijas, tebetaiko senus metodus. Neretai chuliganais vadinami „FinTech“ startuoliai, galima sakyti, tapo grėsme, kurios tradicinės finansinės institucijos nebegali ign…
Plačiau prieš 2 savaites
„Instagram“ verslui būtina priemonė
Sakoma, pasirinkimą būti ar nebūti socialiniame tinke „Instagram“ verslas turėjo vakar, o šiandien nebūti jame jau yra pernelyg didelė prabanga, kurią sau leisti gali ne kiekvienas. „Socialaus marketingo“ projektų skyriaus guru ir didžiausio jauno verslo renginio #LAUNCH pranešėja Simona Vilkaitė-Marcinkevičė prekės ženklams, komunikuojantiems „Instagram“ kanale, patarė nuolat save kontroliuoti ir…
Plačiau prieš 2 savaites
5 patarimai įmonės reorganizavimui
Įmonės reorganizavimas yra iššūkis ne tik vadovams, bet ir darbuotojams. Atleidimai dėl organizacinių ir ekonominių priežasčių yra itin populiarūs, tačiau gan rizikingi darbdaviui. Verslo ginčų advokatų kontoros JUREX advokatė Rūta Žukaitė teikia 5 patarimus ką daryti, kad būtų sumažinta rizika ir įmonės reorganizavimas netaptų teisminiu ginču. Aiškus ir pagrįstas atleidimo pagrindas …
Plačiau prieš 3 savaites
Pirmoji fortepijono studija suaugusiesiems
„Šiais laikais savirealizacija tampa ne prabanga, o norma. Vis daugiau žmonių ieško laiko pomėgiams, tokiems kaip grojimas fortepijonu, šokiai, dainavimas. Prieš keletą metų laisvu laiku pradėjau mokyti groti suaugusiuosius. Pradžioje buvo keli fortepijoną įsimylėję žmonės, o ilgainiui mokinių skaičius didėjo. Pastebėjusi žmonių poreikį groti dėl savęs, nusprendžiau suburti profesionalius piani…
Plačiau prieš 3 savaites
Dažniausios klaidos socialiniame tinkle „Facebook“
Išsirinkti iš didelės gausos siūlomų prekių ir paslaugų bei priimti geriausią sprendimą perkant, dabartiniams vartotojams tampa vis sunkiau. Iš visų pusių mirgančios, šviečiančios ir skambančios reklamos televizijoje, radijuje ir socialinėje medijoje, kartais tarsi atima iš žmonių pasirinkimo teisę. Dėl to prieš nuspręsdami ką nors įsigyti, jie informacijos apie prekę ar paslaugą ieško internet…
Plačiau prieš 3 savaites
Sukūrė papuošalus skubančiam miesto žmogui
Kaunietė Gerda Liudvinavičiūtė jau antrus metus puoselėja kiek neįprastą papuošalų verslą. Mergina kuria papuošalus iš betono ir garsina išskirtinį prekių ženklą „Celsius 273“, jau spėjusį sulaukti aplinkinių įvertinimo. Šiuolaikiški akcentai Pašnekovė atskleidžia, kad betonas jai geriausiai atspindi XXI amžių ir įprasmina šiuolaikinio miesto gyvenimą: „Betonas man yra medžiaga,…
Plačiau prieš 3 savaites
Kaip sukurti virtualų asistentą, kuris neerzintų vartotojų?
„Žmonės net nesusimąsto, kad kasdienes užduotis, tokias kaip maisto užsakymas ar staliuko sau ir draugams rezervavimas, padeda atlikti pokalbių robotai (angl. chatbots). Įprasta manyti, kad jie turi telefoninio pokalbio architektūrą: pasisveikinimą, nuoseklius klausimus, eilės tvarka paruoštus logiškus atsakymus ir atsisveikinimą, tačiau pokalbių robotai gali būti ir jau iš anksto paruoštų ribo…
Plačiau prieš 3 savaites
Įkūrė verslą, kuriam reikia daug kruopštumo
Praėjusiais metais kaunietė Rima Barčienė įgyvendino ilgametę svajonę ir savo pomėgį pavertė verslu. MB „Neatrastos spalvos“ teikia siuvinėjimo paslaugas, o į verslą moteris pasinėrė visu pajėgumu ir, kaip pati sako, jei darbui neatsiduodi visa siela, neverta net pradėti. Paskatino atostogos Vokietijoje Išėjusi motinystės atostogų ir paauginusi savo tris pametinukus vaikus, mote…
Plačiau prieš 3 savaites
Naujoje programoje akceleravimo galimybės startuoliams
Novatoriškų idėjų kalvė – programa „Kauno startuoliai“, skaičiuoja jau trečius sėkmingos veiklos metus. Per šį laikotarpį komisijai buvo pristatyta net 148 verslo idėjos, iš kurių 20 atrinktųjų pasidalino daugiau nei 243 tūkst. eurų jų vystymui skirtą paramą. Kasmet vis didėjantis susidomėjimas programa paskatino įvesti dar daugiau teigiamų pokyčių – nuo šių metų programa įgis naują veidą! …
Plačiau prieš 3 savaites
Fotografavimas iš apačios paskatino įkurti „Underlook“
Andrius Burba (25) yra tikrų tikriausias marijampolietis, tačiau dėl karjeros užmojų jau keletą metų gyvena Vilniuje. Ilgai Lietuvoje ir svetur ieškojęs savo tikrojo kelio, vieną dieną suprato, kad fotografija – jo pomėgis, aistra, gyvenimo būdas ir ateitis. Gyvūnų fotografavimas iš apačios patį kūrėją tuo įtikino dar labiau ir pastūmėjo sukurti fotografijos projektą „Underlook“ ir aprangos pre…
Plačiau prieš 3 savaites
Verslo reputacija priklauso nuo įtampos visuomenėje
Trečius metus iš eilės atliktas reputacijos indekso tyrimas atskleidė, kad Lietuvoje vykstančių procesų poveikis verslo reputacijai yra neigiamas. Tyrėjai pastebi, kad ilgalaikę tendenciją lemia skandalai ir kitos įtakos, kenkiančios tiek atskirų įmonių reputacijai, tiek verslo sektoriams ir bendrai verslo aplinkai. Inovatyvumas tapo svarbesniu Pristatytas Lietuvos verslo įmonių…
Plačiau prieš 3 savaites
Pomėgis piešti įkvėpė verslą
Iš sostinės Vilniaus kilusi Gretė Ginaitytė (28) jau vaikystėje mėgo piešti. Šio meno ji mokėsi ne tik Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje, bet ir apsigynė magistro laipsnį Vilniaus dailės akademijoje scenografijos srityje, o Porto muzikos ir scenos menų mokykloje (ESMAE) Portugalijoje studijavo sceninį kostiumą. Nuolatinis talento ir šių giminingų sričių praktikavimas, piešimo dėstymas …
Plačiau prieš 3 savaites
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai