KIEK TURĖČIAU SKIRTI PINIGŲ RINKODARAI?

Marketingas ir pardavimai Atsakė: Kęstutis Gečas 2011-11-30
Aš ką tik pradėjau naują verslą. Suprantu, kad be rinkodaros nieko nebus. Tačiau kiek reikia skirti tam pinigų (taupau kiekvieną litą) ir kokiam laikui?
Kęstutis Gečas
„INK agency“ įkūrėjas ir savininkas
Pirmiausia reikia suprasti rinkodaros ir apskritai komunikacijos vertę bei paskirtį. Jeigu turite verslą, turite pirmiausia rasti pirkėjų, kad galėtumėte parduoti gaminius ir/ar paslaugas, nes būtini pinigai verslui išlaikyti. Rinkodaros jums reiki tam, kad, liaudiškai sakant, gražiai įpakuotumėte savo paslaugą ar prekę ir praneštumėte apie ją kuo didesniam skaičiui potencialių pirkėjų.  

Todėl paprasčiausias atsakymas būtų toks: kuo daugiau skirsite, tuo bus geriau. Ir tai reikia daryti nuolat. Kai tik nustosite tai daryti, klientai pradės jus pamiršti, o konkurentai suaktyvės ir vis taikysis jus išstumti iš rinkos.

Neįmanoma nurodyti absoliučių skaičių, nes verslas skiriasi tiek dydžiu, tiek prekėmis, tiek tiksline auditorija. Protingiausia tam numatyti tam tikrą pajamų procentą – jis turi būti didesnis, jeigu veikiate rinkoje, kur yra daug konkurentų, o prekės yra būtiniausios (imlios reklamai). Jeigu jūsų veiklai labai svarbus asmeninis pardavimas, pravartu daugiau investuoti asmeninio savo ar darbuotojų laiko.

Šiuolaikinės technologijos, socialinė žiniasklaida padeda labai sumažinti sąnaudas – tinkamai pasinaudojus šiomis galimybėmis, kainuos tik jūsų laikas, papildomai nereikės mokėti. Tai ypač aktualu naujam verslui, kuris susiduria su grynųjų pinigų trūkumu.
Klausimai
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai