„SUN TZU IR VERSLO MENAS: ŠEŠI STRATEGINIAI PRINCIPAI VADOVAMS“ (#)

Markas R. McNeilly prieš 7 metus Šį straipsnį perskaityti užtruks: 22 s.
„Sun Tzu ir verslo menas: šeši strateginiai principai vadovams“ Redakcijos archyvo nuotr.
Leidykla – „OUP USA“. 288 p. Viršelis – minkštas. Data – 2011 m. lapkričio mėn. Kalba – anglų. Kaina – 12,99 svaro sterlingų (apie 52 litai)
Naudodamasis vieno iš garsiausių karo strategų per visą pasaulio istoriją Sun Tzu principais, Markas R.McNeilly demonstruoja, kaip išvengti bedugnių versle ir įgauti ilgalaikį pranašumą prieš savo konkurentus. Pateikdamas realius šių dienų pavyzdžius, tokius kaip „Google“, „Amazon“, „Starbucks“ ir kitus, autorius į dienos šviesą išneša purviniausias verslo pasaulio peripetijas.

Autorius

Markas R. McNeilly – profesorius, be to, turi 30 metų patirtį informacinių technologijų versle. Jis – IBM ir „Lenovo“ strategas. Markas jau yra parašęs dvi knygas apie Sun Tzu taktiką ir strategiją „Karo menas“.
Knygą galima įsigyti

www.oup.com

Pristatymo kaina į Lietuvą –

5 svarai sterlingų (apie 25 litai)

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai